برداشتن خال و زگیل

برداشتن خال و زگیل در کمترین زمان ممکن در کلینیک پوست مو و زیبایی دکتر سعید کاظمی

در کلینیک پوست مو و زیبایی دکتر سعید کاظمی از راهکارهای مختلفی برای درمان خال و زگیل روی پوست استفاده می شود

قبل از توضیح در خصوص برداشتن خال و زگیل در کمترین زمان ممکن در کلینیک پوست مو و زیبایی دکتر سعید کاظمی بد نیست بدانید که داشتن پوستی صاف و بدون عارضه و برجستگی خواسته ی بسیاری از افراد است. وجود خال روی پوست امری نسبتا شایع و طبیعی است و بسیاری از ما در نقاط مختلف بدن خال هایی داشته و به وجود آنها روی پوستمان عادت کرده ایم. اما گاهی وجود یک خال بزرگ و یا تعداد زیاد آن ها به خصوص روی صورت ممکن است چندان برایمان خوشایند نبوده و آزارمان بدهد.

بنابراین خال ها از جمله مواردی هستند که می تواند زیبایی شما را بسیار تحت تاثیر قرار دهد. اینکه دقیقا چرا خال ها روی پوست ظاهر می شوند هنوز مشخص نیست . خال ها دارای انواع مختلفی هستند که به طور کلی به دو دسته ی خال های اکتسابی و خال های مادرزادی تقسیم می شوند.

برداشتن خال آبی :

این خال ها آبی رنگ بوده و گاهی اندکی برجسته می‌باشد و اغلب دارای قطر کمتر از یک سانت هستند. این دسته از زوائد پوستی اگر مشکل ساز باشند اغلب اوقات آنها را از روی پوست و به صورت عمقی حذف می کنند تا احتمال عود مجدد آن کاهش یابد.

برداشتن خال هاله دار :

این دسته دارای یک حاشیه ی سفید دور خال هستند و بیشتر در دوران نوجوانی روی پوست مشاهده می شوند. در صورت وجود در افراد مسن بایستی در مورد ایجاد خال با پزشک مشورت نمود.

برداشتن خال های گوشتی :

معمولا قهوه ای رنگ و برجسته هستند و می تواند زمینه ایجاد آن به صورت ارثی باشد. از طرفی بعضی از زنان در دوران بارداری به دلیل تغییرات هورمونی می توانند این گونه خال ها را روی پوست خود مشاهده کنند.

برداشتن زگیل

برداشتن خال دیسپلاستیک :

دارای حاشیه ای نامنظم بوده و درجاتی از التهاب و تغییر رنگ  میتواند در آن مشاهده شود. بایستی این خال ها زیر نظر گرفته شوند و به محض هر گونه تغییر بایستی برداشته شوند.

برداشتن زگیل های پوستی :

وجود زگیل روی پوست برای اکثر افراد نگران کننده است. این برآمدگی های کوچک که در نواحی مختلف بدن از جمله انگشتان دست و پا رشد می کنند دارای سطحی زبر بوده و می تواند در نتیجه تماس به فرد دیگری منتقل شود. گاهی مشکل از این فراتر رفته و این زگیل ها در نواحی مانند مخاط دهان و یا ناحیه ی تناسلی رشد می کنند که می تواند باعث ایجاد مشکلاتی برای فرد شود. در واقع زگیل از طریق ویروس پاپیلوما (HPV) ایجاد می شود و دارای انواع متفاوتی است و بر روی نقاط مختلف بدن تاثیر گذار است.

در کلینیک پوست مو و زیبایی دکتر سعید کاظمی از راهکارهای مختلفی برای درمان خال و زگیل روی پوست استفاده می شود که بسته به اندازه، محل قرار گیری و نوع آن متفاوت است. پزشکان کلینیک پوست مو و زیبایی دکتر سعید کاظمی با بررسی دقیق بهترین راهکار درمانی را با حداقل عوارض ممکن به شما پیشنهاد می کنند. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا