اسلاید مطالبفیلر سینه

چه کسانی می توانند تزریق ژل به سینه انجام دهند؟

تزریق ژل به سینه

پر طرفدار ترین جراحی زیبایی زنان، بزرگ کردن سینه ها به کمک قرار دادن پروتز در آن ها است. اما بسیاری از بانوان نمی خواهند بنا به دلایلی این جراحی را انجام دهند. حالا یا از انجام جراحی می ترسند یا نمی خواهند عوارض پروتز سینه را به جان بخرند.

به همین دلیل است که بسیاری از خانم های لاغری که از سایز سینه های خود راضی نیستند، امروزه با تزریق فیلر به این ناحیه از مزایای آن در جهت افزایش سایز سینه ها بهره مند می شوند.

چه کسانی می توانند تزریق ژل به سینه انجام دهند؟

بانوانی که:

  • سینه های کوچکی دارند و به همین دلیل دچار مشکلات متعددی شده اند. به عنوان مثال برای پوشیدن لباس های مجلسی باید سینه ها از حجم مناسبی برخوردار باشند تا بتوان از این لباس ها بهترین و زیباترین بهره را برد.
  • روند رشد سینه هایشان تکمیل شده است ولی با این حال سینه های خیلی کوچکی دارند.
  • می خواهند حالت سینه های خود را تغییر دهند.

تزریق فیلر به سینه چگونه انجام می شود؟

برای انجام هر اقدام زیبایی در هر قسمت از بدن مخصوصا سینه ها باید ابتدا با پزشک خود در مورد انتظاراتی که از انجام این کار دارید، صحبت کنید. همه چیز را بگویید. نگرانی های خود را عنوان کنید.

در ابتدا از بی حس کننده برای کمک به از بین بردن درد در هنگام تزریق ژل استفاده می شود. بعد به کمک سرنگ استریل و به صورت کاملا بهداشتی، ژل با کیفیت و درجه یک به عضله سینه تزریق می گردد.

نتیجه این اقدام بلافاصله بعد از تزریق ژل قابل مشاهده است و می تواند باعث افزایش صد درصدی رضایت شما از ظاهر سینه هایتان شود.

تزریق ژل به سینه درد دارد؟

بسیاری از افرادی که به این منظور به مطب ما مراجعه می کنند، در مورد درد تزریق ژل به سینه نگران هستند.

اما در این جا باید بگوییم که این نگرانی بی مورد است. با این که تزریق ژل به سینه به کمک یک سرنگ بسیار ظریف انجام می شود و به هیچ عنوان تهاجمی نیست، با این حال دکتر سوسن میرزا محمدی در مطب خود از مواد بی حس کننده درجه یک برای افزایش هر چه بیشتر راحتی شما کمک می گیرند.

بهترين دكتر تزريق ژل به سينه

بهتر است یک متخصص زنان خانم را برای این کار انتخاب کنید. این اقدام به راحتی بیشتر شما در طول تزریق فیلر کمک بسیار زیادی می کند. هر چه احساس آرامش بیشتری داشته باشید، عضله سینه انقباض کمتری دارد و تزریق فیلر نتیجه بخش تر خواهد بود.

بهترین سن تزریق ژل سینه

این اقدام زیبایی محدودیت سنی خاصی ندارد ولی باید برای انجام آن حتما رشد سینه ها کامل شده باشد تا عارضه ی خاصی ایجاد نگردد.

ماندگاری تزریق ژل به سینه

یکی از دلایل محبوبیت و فراگیری روز افزون تزریق فیلر به سینه ها این است که با بهره گیری از این روش می توان تغییرات موقتی بر روی سینه ها ایجاد کرد تا در صورتی که فرد تصمیم به بازگشت به حالت اولیه خود گرفت بتواند بی هیچ دردسری این کار را انجام دهد.

این در حالی است که در روش پروتز سینه نمی توان به راحتی این تغییرات را بازیابی کرد و فرد باید برای خارج کردن پروتز از سینه دوباره تحت عمل جراحی قرار بگیرد.

قیمت تزریق ژل به سینه

هزینه تزریق ژل سینه به موارد مختلفی بستگی دارد. اما مهم ترین عامل تعیین کننده ی این هزینه، مارک ژل هایی است که از آن ها استفاده می شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا