لیفت ابرو با نخنخ لیفت

آشنایی با لیفت ابرو و مزایا و معایب روش‌های آن

لیفت ابرو اگر نتایج کاملا طبیعی به دنبال داشته باشد، تقریبا هیچ معایبی ندارد. مهم است که قوس ابرو به طور طبیعی خمیده حفظ شود. ناحیه چشم شما باید بعد از عمل طبیعی و شاداب به نظر برسد.

لیفت ابرو یکی از عمل‌های بسیار جزئی زیبایی صورت است که تغییرات بزرگی ایجاد می‌کند. البته عمل جراحی تنها راه لیفت ابرو نیست. راه‌های غیرجراحی و کم تهاجمی یا حتی بدون تهاجم زیادی برای این کار وجود دارد. اما آیا می‌دانید لیفت ابرو دقیقا چیست و چه مزایا و معایبی دارد؟ اگر سوالات زیادی درباره لیفت ابرو ذهنتان را درگیر کرده است، ما در اینجا به همه آن‌ها پاسخ خواهیم داد.

باگذشت زمان و عوامل مختلف، چین و چروک‌هایی ظاهر می‌شوند که در تمام صورت شما تأثیر می‌گذارند، از جمله ابرو و پیشانی.

ممکن است بین ابروهایتان خط اخم داشته باشید که باعث می‌شود جدی و عصبانی به نظر برسید. اگر قسمت بیرونی ابرو آویزان باشد، غمگین به چشم می‌آیید.

شاید هم به دلیل افتادگی ابروها چهره‌ای خسته داشته باشید. درهرحال، اگر قصد دارید جوان‌تر، شادتر و بیدار به نظر برسید، احتمال دارد لیفت ابرو مناسب شما باشد.

در این نوع عمل جراحی شلی و افتادگی قسمت بالایی صورت برطرف شده و ابروها کمی بالا می‌روند. به این ترتیب می‌توان ابروهای افتاده را به حالت اولیه خود بازگرداند و چین و چروک‌های پیشانی را نیز همزمان اصلاح کرد. در این عمل برش‌ها در خط مو ایجاد شده تا جای زخم بعداً قابل مشاهده نباشد. رفع شلی و افتادگی ابروها در طرفین صورت برای دستیابی به نتایج ماندگار و بلند مدت در این عمل بسیار مهم است. بهبودی پس از عمل جراحی ممکن است زمان زیادی طول بکشد و در این مدت باید از دستورالعمل‌های دقیق پزشک خود در مورد نحوه بانداژ و مراقبت از ابرو بعد از جراحی پیروی کنید.

لیفت ابرو به روش جراحی

در این نوع عمل جراحی شلی و افتادگی قسمت بالایی صورت برطرف شده و ابروها کمی بالا می‌روند. به این ترتیب می‌توان ابروهای افتاده را به حالت اولیه خود بازگرداند و چین و چروک‌های پیشانی را نیز همزمان اصلاح کرد. در این عمل برش‌ها در خط مو ایجاد شده تا جای زخم بعداً قابل مشاهده نباشد.

رفع شلی و افتادگی ابروها در طرفین صورت برای دستیابی به نتایج ماندگار و بلند مدت در این عمل بسیار مهم است. بهبودی پس از عمل جراحی ممکن است زمان زیادی طول بکشد و در این مدت باید از دستورالعمل‌های دقیق پزشک خود در مورد نحوه بانداژ و مراقبت از ابرو بعد از جراحی پیروی کنید.

لیفت ابرو بدون جراحی

این یک گزینه غیر تهاجمی برای افرادی است که به دنبال ترمیم ابرو یا پیشانی خود هستند. گزینه‌های غیرجراحی شامل بوتاکس، فیلرهای پوستی و یا استفاده از فناوری لیزر است. هر یک از این موارد می‌تواند بدون نیاز به صرف هزینه زیاد یا زمان بهبودی طولانی، نتایج عالی به شما ارائه دهند.

گزینه‌های غیر جراحی برای طیف وسیع‌تری از افراد مناسب‌تر هستند، به ویژه برای افرادی که مشکلات سلامتی دارند و نمی‌توانند جراحی کنند. درمان‌هایی مانند بوتاکس و تزریق ژل و فیلر می‌توانند بدون نیاز به جراحی و تمام دردسرها و خطرات ناشی از آن، نتایج قابل قبولی داشته باشند.

لیفت ابرو چه مزایایی دارد؟

بالا بردن ابروها ظاهری شاداب‌تر و البته هوشیارتر به صورت شما می‌دهد. در ضمن می‌توان افتادگی پلک‌ها را از این طریق کاهش داد.
با بالا کشیدن ابروها و پیشانی چین و چروک‌های عرضی روی پیشانی نیز به طور موثری صاف می‌شوند و باعث می‌شوند که صورت شما دوستانه‌تر و مثبت‌تر به نظر برسد.
لیفت ابرو و پیشانی زمانی منطقی است که دیگر با ظاهر خود احساس راحتی نمی‌کنید و چروک‌های عمیق پیشانی شما را آزار می‌دهد. با سفت شدن ناحیه فوقانی صورت، ظاهر جوان خود را به دست می‌آورید و می‌توانید چین و چروک‌هایی را که به طور طبیعی با افزایش سن ایجاد می‌شوند، از بین ببرید.
در حالی که جراحی خطراتی را به همراه دارد و مدتی طول می کشد تا بهبودی حاصل شود، اما مزایایی هم نسبت به جایگزین‌های غیر جراحی دارد. یک جراح ماهر لیفت ابروی شما را مطابق با مشخصات دقیق شما تنظیم می‌کند و سال‌ها تجربه را در سالن جراحی به نمایش می‌گذارد. جراح شما ظاهری بسیار طبیعی متناسب با صورت شما ارائه می‌دهد و مزیت اصلی گزینه جراحی در همین است. بسیاری از مردم نتایج جراحی را طبیعی‌تر می‌بینند، به خصوص که جراح شما کنترل بسیار بیشتری بر نتایج دارد.
از بین رفتن خطوط اخم بین ابروها و چین‌های پیشانی را می‌توان به عنوان یکی از مزایای لیفت ابرو دانست.

معایب لیفت ابرو چیست؟

لیفت ابرو اگر نتایج کاملا طبیعی به دنبال داشته باشد، تقریبا هیچ معایبی ندارد. مهم است که قوس ابرو به طور طبیعی خمیده حفظ شود. ناحیه چشم شما باید بعد از عمل طبیعی و شاداب به نظر برسد.

البته روش‌های جراحی به هر حال خطرات جراحی را دارند. اما در روش‌های کم تهاجمی و یا روش‌های طبیعی تقریبا هیچ خطری سلامت و زیبایی شما را تهدید نمی‌کند. پس می‌توان گفت که تنها عیب لیفت ابرو امکان غیرطبیعی شدن حالت چهره است که به ندرت اتفاق می‌افتد.

ماندگاری لیفت ابرو تا چه مدت است؟

اگر نواحی مربوط به اندازه کافی سفت شوند، اثر جوانسازی لیفت ابرو از طریق عمل جراحی حدود 5 تا 10 سال باقی خواهد ماند. در صورت تمایل، در صورتی که دیگر از نتیجه راضی نباشید، می توانید این روش را تکرار کنید.

روش‌های کم تهاجمی معمولا نصف این مدت زمان ماندگاری دارند. روش‌های طبیعی نیز تا زمانی که در برنامه مراقبت روزانه شما قرار داشته باشند، ماندگارند. البته این مدت زمان به ساختار پوست و سبک زندگی شما نیز بستگی دارد. به عنوان مثال، نور شدید خورشید و مصرف نیکوتین می‌تواند باعث ایجاد سریعتر چین و چروک شود.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا