ابدومینوپلاستیپاکسازیپیکرتراشی

عمل پیکرتراشی چیست و چگونه انجام می شود؟

عمل پیکرتراشی چیست و چگونه انجام می شود؟ انواع روش های پیکر تراشی کدامند؟ آیا پیکر تراشی بدون جراحی ممکن است؟ هزینه پیکرتراشی بدون جراحی و با جراحی به چه عواملی بستگی دارد؟ بهترین کلینیک پیکرتراشی چه ویژگی هایی دارد؟

عمل پیکرتراشی چیست و چگونه انجام می شود؟ انواع روش های پیکر تراشی کدامند؟ آیا پیکر تراشی بدون جراحی ممکن است؟ هزینه پیکرتراشی بدون جراحی و با جراحی به چه عواملی بستگی دارد؟ بهترین کلینیک پیکرتراشی چه ویژگی هایی دارد؟

امروزه عرصه ی زیبایی و تناسب اندام بسیار گرم است قطعا هرکس به دنبال ظاهری زیبا و اندامی متناسب است، که این امر حتی دلالان را هم به تپش واداشته و میبینیم که داروها و مکمل های تناسب اندام به وفور یافت میشوند اما نتیجه ای جز عوارض بدنی نخواهند داشت علاوه بر این ضررهای اقتصادی بسیاری را برای افراد خواهد داشت. اندامی خوش تراش و زیبا خواسته ی هر فردیست که هم روحیه ی فرد را تحت تاثیر قرار میدهد و هم روابط اجتماعی او را. بی شک با داشتن اندامی زیبا، لباس های متناسب و بهتری میتوان برتن کرد که این موضوع در زندگی و روابط فرد بسیار تاثیرگذار خواهد بود. بنا به شرایط زندگی ،مشغله های کاری ،تغذیه ی نامناسب و… فرصت ورزش و رسیدگی به سلامتی و تناسب اندام بسیار کم شده است.

در زندگی امروز شاهد چاقی و اندام های نامتناسب هستیم چاقی ها دو دسته اند یک دسته چاقی های ارثی و دسته ی دیگر به علت عوامل تغذیه ای، چاقی به خودی خود از نظر پزشکان بیماری محسوب نمیشود ولی این معضل بیماری هایی را در پی خواهد داشت که میتواند بسیار خطرناک باشند بیماری هایی مثل :فشار خون، مشکلات ریوی، دیابت، بیماریهای قلبی، تنگی نفس میتوانند از هدایای چاقی باشند. برخی از این چاقی ها با تغذیه و ورزش های هوازی قابل از بین رفتن هستند.

اما برخی دیگر به گونه ای هستند که ورزش و رژیم های غذایی پاسخگوی آنها نیستند و افراد علی الخصوص خانم ها به دنبال راهی برای حل این معضل هستند البته از بین بردن چاقی نه تنها به دلیل تناسب اندام است بلکه میتواند راهی باشد برای پیشگیری از انواع بیماریهایی که در پی چاقی بوجود می آیند در این مطلب قصد داریم به راه حل این موضوع پرداخته و نکات آن را بررسی کنیم!

پیکرتراشی چیست؟
اینکه همگان در پی تناسب اندام و زیبایی ظاهری هستند قابل انکار نیست و پیکرتراشی مجموعه ای از شیوه های تهاجمی و غیرتهاجمی است که میتواند راهی برای رسیدن بسیاری از افراد به رویای اندام زیبا باشد، این روش شامل تکنیک های مختلفی است که در تناسب اندام تاثیر شگرفی دارد به وسیله ی این روش میتوان نواحی مختلف بدن را لاغر و به شکل ایده آل درآورد. در واقع پیکرتراشی نوعی شیوه برای حذف چربی های موضعی است. این عمل، جراحی موفقی است که در آن آسیبی به بافت ها ،عروق و اعصاب بدن وارد نمیشود .

پیکرتراشی

هدف پیکرتراشی کاهش سایز و رسیدن به تناسب ایده آل اندام است. کسانیکه با معضل چاقی دست و پنجه نرم میکنند و ورزش و رژیم غذایی پاسخگوی رفع چاقی آنها نبوده است پیکر تراشی میتواند راه حل مناسبی برای آنها باشد بسیاری از افراد واژه ی پیکر تراشی را شنیده اند ولی از آن آگاهی کاملی ندارند عمل پیکرتراشی شامل تکنیک های مختلفی میشود که در ادامه بررسی میکنیم. اما جالب است بدانید برخی افراد پیکرتراشی را همان لیپوماتیک میدانند که این امری اشتباه است لیپوماتیک زیر مجموعه ی عمل پیکرتراشی است در کل عمل پیکرتراشی شامل انواع شیوه های تهاجمی و غیرتهاجمی است که میتواند رفع چربیهای اضافی نقاط مختلف را در پی داشته باشد.

بر اثر برخی باورهای نادرست این گمان جا افتاده است که در پیکرتراشی تنها یک روش انجام میشود اما اینگونه نیست این عمل شیوه های مختلفی دارد که با توجه به شکل ظاهری افراد یک روش انتخاب میشود در این بخش از مقاله انواع تکنیک های پیکرتراشی را مورد بررسی قرار میدهیم!

تکنیک های پیکر تراشی:
شیوه های جراحی:
1- جراحی پلاستیک شکم
2- جراحی پلاستیک سینه که خود شامل: لیفت سینه، ایمپلنت سینه و ماموپلاستی است.
3- جراحی ران
4- جراحی بازو

تکنیک های تخلیه چربی که جزو روش های غیرجراحی محسوب میشوند که شامل:

1- لیپوماتیک
2- لیپوست
3- لیپوساکشن
4- لیپولیزر
5- ابدومینوپلاستی
6- بادی جت
7- کرایولیپولیز
8- اولترازد
9- دستگاه اکسیلیس (exilis)

آشنایی با تکنیک های پیکرتراشی:
1- پیکرتراشی به روش لیپوماتیک:
این روش یکی از تکنیک های لاغری است که رفع چربیهای اضافه ی بدن را در پی دارد در تکنیک لیپوماتیک نیازی به برش ناحیه ی موردنظر نیست و با ایجاد سوراخ در ناحیه ی تحت درمان میله ای وارد میکنند که از طریق این میله چربیهای اضافه را خارج میکنند در این شیوه امواج ماورابنفش استفاده میشود. یکی از مزایای روش لیپوماتیک این است که کسانیکه قصد فرم دهی به سایر نقاط بدن خود را نیز دارند پزشک میتواند از چربی های خارج شده از ناحیه ی قبل ناحیه ی جدید را فرم دهد در واقع با یک تیر دو نشان زدن است، دو هفته قبل از عمل لیپوماتیک فرد باید از کشیدن سیگار و مصرف الکل خودداری کند و اگر فرد نسبت به دارویی حساسیت دارد حتما باید پزشک جراح مطلع شود، بهتر است قبل و پس از جراحی مصرف نمک را کاهش دهید.

پس از لیپوماتیک در ساق پا شاهد چه چیزی خواهیم بود:
زیبایی و تناسب ساق برای بسیاری از افراد حائز اهمیت است علی الخصوص خانم ها،با انجام عمل به شیوه ی لیپوماتیک فرد میتواند شاهد یکپارچه و متناسب شدن این ناحیه از پا باشد که این اندام از بدن بسیار در ظاهر افراد تاثیر گذار است!

ورم در لیپوماتیک چه مدت زمانی به طول می انجامد؟
ورم پس از لیپوماتیک کاملا طبیعی است و آسیب زا نمیباشد و پس از مدت 6 الی 8 هفته رفع خواهد شد.

پس از عمل پیکرتراشی به شیوه ی لیپوماتیک تا چه مدت باید از گن استفاده کرد:
تا یک ماه پس از انجام عمل پوشیدن گن توصیه میشود که جزییات این نکات توسط پزشک توضیح داده خواهد شد.

آیا انجام لیپوماتیک مانع بارداری میشود؟
خیر، افراد میتوانند پس از انجام دادن این تکنیک زیبایی باردار شوند.

آیا ترشحات پس از انجام لیپوماتیک طبیعی است؟
این ترشحات حدود 2 یا 3 روز وجود دارند که امری عادیست و جای نگرانی ندارد.

آیا امکان دارد پس از انجام لیپوماتیک در بانوان اختلال قاعدگی پیش آید ؟
این موضوع در همه بیماران پیش نمی آید اما در برخی بانوان این اتفاق می افتد که طبیعی است.

آیا پس از لیپوماتیک از کمپرس استفاده شود یا خیر؟
از کمپرس سرد و یا گرم در ناحیه ای که لیپوماتیک انجام شده نباید استفاده شود.

لیپوماتیک باسن چگونه انجام میشود؟
باسن یکی از قسمت های بدن است که دچار چاقی های موضعی میشود و در این ناحیه چربی های اضافی زیادی به وجود می آید که البته این قسمت از بدن تاثیر زیادی در زیبایی اندام دارد لیپوماتیک جز بهترین شیوه ها برای حذف چربی های این ناحیه است عمل لیپوماتیک باسن به وسیله ی امواج اینتراسونیک باعث تخریب چربی ها میشود و سپس توسط ساکشن از بدن بیمار خارج میشود .
چگونگی انجام عمل: در مرحله ی اول بی حسی موضعی انجام میگیرد پس از آن پزشک سوراخی در پوست ایجاد کرده و لوله ی مخصوصی را به داخل بدن میفرستد از طریق لوله امواج عبور کرده و باعث جدا شدن چربی ها میشود.

سوراخ ایجاد شونده در انجام لیپوماتیک چه اندازه است؟
این سوراخ بین 2 تا 5 میلی متر دارد.

آیا استفاده از تکنیک لیپوماتیک برای ناحیه ی غبغب تاثیرگذار است؟
پاسخ مثبت است و با توجه به اینکه این روش آثار زخم بر صورت شخص بر جا نمیگذارد و حالتی طبیعی نیز میبخشد شیوه ی مناسبی است و مورد استقبال بسیاری قرارگرفته است!

لطفا جهت مشاوره و تعیین وقت، با ما تماس بگیرید

٠٩١٢٠٤٤٣٧٧٤ ٠٩١٢٠٤٤٣٧٧٥

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا