ابدومینوپلاستیلاغری

بعد از عمل زیبایی ابدومینوپلاستی هنگام خوابیدن به این نکات توجه کنید ؟

خواب عمیق می تواند مهمترین تاثیر را در درمان شما و کاهش دوره نقاهت داشته باشد و این یکی از جالب ترین نکات در دوران نقاهت پس از عمل زیبایی ابدومینوپلاستی است.

اگر بخواهم یک تعریف کلی از عمل زیبایی ابدومینوپلاستی ارائه کنم، باید بگویم که این عمل زیبایی یکی از موثرترین روش ها در از بین بردن افتادگی پوست شکم است که می تواند تمام مشکلات افتادگی این ناحیه را به صورت کامل برطرف کند.

از جمله مهمترین نگرانی هایی که خانم ها بعد از عمل ابدومینوپلاستی دارند این است که آیا پس از عمل زیبایی ابدومینوپلاستی میتوان مجددا باردار شد یا خیر؟

برخی از خانم ها که دوران بارداری خود را طی می‌کنند دچار افتادگی پوست در ناحیه شکم و پهلو میشوند که با عمل زیبایی ابدومینوپلاستی این مشکل برطرف می‌شود. اما این سوال باقی می ماند که آیا پس از این عمل زیبایی میتوان مجددا باردار شد یا خیر؟

قبل از اینکه به جواب سوال برسیم این نکته بسیار مهم است:

اگر افتادگی پوست شکم خانمها پس از بارداری کم باشد و این میزان افتادگی ناچیز مشاهده شود، می توان با رژیم غذایی و ورزش افتادگی پوست را جبران کرد.

اما در صورتی که پوست شکم خانمها افتادگی زیادی داشته باشد و نیاز باشد که عمل زیبایی ابدومینوپلاستی برای جبران افتادگی پوست انجام شود و زیبایی خانم ها با آنها برگردانده شود، میتوانند مجددا فرایند بارداری خود را انجام دهند و مشکلی از این بابت برای آنها اتفاق نخواهد افتاد. البته بارداری بعد از عمل زیبایی ابدومینوپلاستی می تواند کمی ناخوشایند باشد و دارای عوارضی باشد. برای این منظور شما می بایست از لحظه‌ ای که باردار شدید، تحت نظر پزشک باشید و هر نوع مشکلی که داشتید را به پزشک اطلاع دهید تا به سرعت مشکل برطرف شود. اما در حالت کلی عارضه خاصی پس از عمل زیبایی ابدومینوپلاستی و بارداری پس از آن گزارش نشده است. اما همچنان با پزشک خود پس از این عمل در ارتباط باشید.

بعد از عمل زیبایی ابدومینوپلاستی از درآوردن گن ها در هنگام خوابیدن خودداری کنید

پس از عمل زیبایی ابدومینوپلاستی متخصص زیبایی توصیه میکند تا گن های مخصوصی را استفاده کنید. این گن ها باعث میشود تا بدن را از تورم های ناشی از این عمل زیبایی در امان بماند. به دلیل اینکه شما در طول شبانه روز حداقل ۸ ساعت می خوابید. نبود این گن ها می تواند باعث ایجاد تورم و درد در این ناحیه شود. پس استفاده از این گن ها می‌تواند در کنار اینکه دوره نقاهت را کوتاه کند، اثر بهتری در زیبایی شما داشته باشد. لذا به هیچ عنوان این گن ها را خارج نکنید.

البته پزشک متخصص مدت زمانی که شما می بایست از این گن ها استفاده کنید را به صورت کامل توضیح می دهد. اگر خواستید گن ها را در بیاورید، طبق دستوری که پزشک به شما میدهد آنها را خارج کنید.

بعد از عمل زیبایی ابدومینوپلاستی خوابیدن به پشت بهترین روش برای استراحت است

این راهکار نه تنها پس از عمل زیبایی ابدومینوپلاستی حتی در دورانی که سلامت کامل خود را دارید، بهترین راهکار برای حفظ سلامت شما است. خوابیدن به پشت می تواند سلامت شما را تضمین کند.

توجه به این نکته که تمام سطح پشت شما می بایست بر روی تشک قرار بگیرد و هنگام خوابیدن آرامش کامل داشته باشید، بسیار حائز اهمیت است.

بعد از عمل زیبایی ابدومینوپلاستی اگر از پشت بخوابید هیچ نوع فشار مضاعفی به سینه و شکم شما وارد نمی شود و الیته درد شما کمتر و یا شاید  هیچ نوع دردی در نواحی شکمی و پلو احساس نکنید. که در این صورت شما خواب راحت تری را تجربه می کنید.

در صورتی که با خوابیدن به پشت مشکل دارید این عمل زیبایی می تواند برای شما مشکلاتی را ایجاد کند. برای اینکه این مشکل برطرف شود ابتدا می بایست چند هفته قبل از این عمل زیبایی را به پشت بخوابید و این کار را تمرین کنید تا پس از این که عمل زیبایی ابدومینوپلاستی را انجام دادید با چنین مشکلی روبرو نشوید.

اگر چه درست خوابیدن پس از این عمل زیبایی بسیار مهم میباشد. افرادی که این عمل زیبایی را هم می‌خواهند انجام دهند با ابهامات زیادی روبرو هستند. از جمله مهمترین این ابهامات نحوه خوابیدن است. چرا که ناحیه برش داده شده روی شکم می باشد و اگر شما بر روی شکم بخوابید می‌تواند عوارض ناگواری را برای شما به همراه آورد. به همین منظور روش هایی به شما در ادامه توصیه می‌کنیم که این روش‌ها می‌تواند در کنار این که سلامت شما را حفظ کند، دوره نقاهت شما را نیز کوتاه تر میکند و به سرعت می توانید سلامت خود را به دست آورد.

خواب عمیق می تواند مهمترین تاثیر را در درمان شما و کاهش دوره نقاهت داشته باشد و این یکی از جالب ترین نکات در دوران نقاهت پس از عمل زیبایی ابدومینوپلاستی است.

یکی از عواملی که می‌تواند خواب عمیق را به شما هدیه دهد این است که هر نوع اتفاق دارای استرس را از خود دور کنید و افکار خود را آزاد کنید. با این کار شما می توانید به خوابی آرامش بخش برسید و از نظر روحی هیچ نوع دغدغه ای نداشته باشید. این کار می‌تواند به خواب راحت شما و کاهش دوره نقاهت بسیار کمک کننده باشد.

نحوه-خوابیدن-بعد-از-جراحی-زیبایی-شکم

آیا بعد از ابدومینوپلاستی می شود روی مبل خوابید ؟

یکی از راهکارهای درست خوابیدن پس از عمل زیبایی ابدومینوپلاستی این است که می‌توان روی مبل خوابید. پس از این عمل زیبایی اگر با چنین روشی بخوابید، نیمه ی عمل شده بدن شما در قسمت بالایی قرار دارد و می تواند در نگه داشتن زخم ها و بهبود آنها کمک بهتری کند.

این کار باعث می‌شود که هر نوع تورم و تجمع مایع در ناحیه های عمل شده از بین برود یا کاهش چشمگیر داشته باشد. خوابیدن روی مبل در چند روز ابتدایی پس از عمل زیبایی ابدومینوپلاستی راهکاری بسیار مهم است.

دلیل دیگری که باید چند روز ابتدایی پس از عمل زیبایی را بر روی مبل خوابید این است که:

راحت تر می توانید بلند شوید و فشار کمتری به عضلات شکم شما وارد می شود.

فعالیت روزانه روز بعد از ابدومینوپلاستی

پزشک متخصص پس از این که عمل زیبایی ابدومینوپلاستی را برای شما انجام داد، حتما به شما توصیه می‌کند که از انجام ورزش های سنگین که به سلامت شما در دوره نقاهت آسیب می‌زند دوری کنید. اما بی تحرکی نیز می‌تواند به دوره نقاهت شما آسیب بزند و آن را بیشتر کند و در درمان شما تاخیر زیادی ایجاد شود. پس به هیچ عنوان بی‌تحرک نباشید و در طول روز پیاده‌ روی کنید و یک برنامه منظم برای قدم دادن داشته باشید. در طول شبانه روز هم این برنامه‌ ریزی‌ها را انجام دهید تا سریع تر درمان شوید.

در حالت کلی پس از اینکه این عمل زیبایی بر روی شما انجام شد، نهایتا و در شرایط خاص 2 روز در بیمارستان بستری هستید و پس از آن ترخیص می شوید. حتما از گن هایی که پزشک تجویز میکند تا یک ماه استفاده کنید. هر نوع التهابی که بدن شما داشته باشد، به کمک این گن ها از بین می رود. پس برای برداشتن گن ها به هیچ عنوان عجله نکنید.

پس از عمل زیبایی ابدومینوپلاستی احساس درد در این ناحیه می‌تواند امری رایج باشد و به هیچ عنوان نگران کننده نیست. برای اینکه این نوع درد ها از بین برود مسکن هایی برای شما تجویز می شود که باید طبق دستور پزشک آنها را مصرف کنید.

در انتها استحمام میتواند نکته ای مهم در دوره نقاهت باشد. حداکثر تا سه روز بعد از این عمل زیبایی به هیچ عنوان استحمام نکنید. اگر هر نوع سوالی در مورد عمل ابدومینوپلاستی دارید و یا اینکه می خواهید اطلاعات خود را در مورد عمل زیبایی ابدومینوپلاستی بیشتر کنید با تیم مشاوره ما تماس بگیرید و تمام اطلاعاتی که مورد نیاز شما است را بپرسید.

چه مدت باید شرایط خاص خوابیدن بعد از عمل زیبایی ابدومینوپلاستی را رعایت کرد؟

مدت زمان رعایت وضعیت خاص خوابیدن کاملا به نوع ابدومینوپلاستی شما بستگی دارد. در بعضی موارد جراح یک برش کامل در ناحیه زیر شکم و بالای لگن ایجاد می کند. هرچه برش بزرگتر باشد مدت زمان بیشتری برای رعایت مراقبت ها نیاز است. در هر صورت سه تا چهار هفته باید در این شرایط استراحت کنید. برای داشتن یک خواب راحت حتما از قرص های مسکن و ضد درد مصرف کنید.

تاثیر خوابیدن بعد از عمل زیبایی ابدومینوپلاستی

ابدومینوپلاستی مزایای بسیاری دارد. این عمل باعث افزایش اعتماد به نفس در فرد می شود چون ناحیه شکمی فرم بهتری می گیرد. اما چون بافت زیادی از این ناحیه حذف می شود، رعایت مراقبت های ضروری بعد از آن بسیار حیاتی است. برای بهبودی سریع به خواب کافی نیاز دارید. در حین خواب بدن به ترمیم بافت زخمی می پردازد. در نهایت نحوه خوابیدن بر کیفیت نتیجه جراحی تاثیر گذار است. دراز کشیدن در وضعیت نامناسب نتیجه جراحی و بهبودی شما را به خطر می اندازد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا