جوانسازیرفع سیاهی زیر بغللیزر موهای زائدمزوتراپی

رفع تیرگی زیر بغل چگونه انجام می گیرد ؟

رفع تیرگی زیر بغل موجب تغذیه و جوانسازی پوست از طریق افزایش تولید کلاژن و الاستین و تحریک متابولیسم پوست می‌گردد که منجر به روشن شدن پوست در نواحی تیره می‌شوند.

مزوتراپی یک درمان غیر جراحی است که هدف آن کاهش نواحی تیرهٔ زیر بغل و کشاله ران می‌باشد. درمان‌های مزوتراپی شامل تزریق اسید هیالورونیک به طور مستقیم به لایهٔ مزودرم (لایهٔ میانی پوست) هستند.

این امر موجب تغذیه و جوانسازی پوست از طریق افزایش تولید کلاژن و الاستین و تحریک متابولیسم پوست می‌گردد. تمام این فرایندها منجر به روشن شدن پوست در نواحی تیره می‌شوند.

علل تیرگی بدن:

  •  چاقی
  •  قرار گرفتن در معرض نور خورشید
  •  عدم تعادل هورمونی
  •  تعریق بیش از حد
  •  دارو
  •  تیغ کشیدن و استفاده از تیغ‌های کهنه
  •  آکانتوز نیگریکانس (این بیماری باعث ایجاد لکه‌های تیره روی پوست می‌گردد)

لیزر درمانی

لیزر علاوه بر اینکه می‌تواند موجب حذف موهای زائد بدن شود، رنگ پوست را تا چند درجه روشن خواهد کرد. به همین دلیل است که بعد از لیزر موهای زائد بدن، پوست بدنتان کمی روشن‌تر از قبل خواهد شد. این موضوع به نوع پوست و دستگاه لیزر هم بستگی دارد.
ناحیه زیر بغل هم علاوه بر حذف موهای زائد بدن، بسیار روشن‌تر از قبل خواهد شد. از این رو می‌توان گفت که لیزر درمانی می‌تواند یک راه مناسب برای روشن کردن پوست زیربغل و رفع تیرگی باشد. اشعه لیزر از رشد مجدد موهای زائد جلوگیری کرده و با تضعیف ریشه آن‌ها، از رشد موهای جلوگیری می‌کند.

مزایای لیزر

  • پوست زیر بغل را نرمتر می‌کند

با لیزر رفع مو، بعد از انجام چند جلسه می‌توانید از نرمتر شدن پوست زیر بغل خود مطمئن باشید. نه تنها احساس راحتی و رضایت بیشتری می‌کنید، بلکه این روش سایه تیره قابل مشاهده زیر بغل را نیز از بین می‌برد و اعتماد به نفس و عزت نفس را بیشتر می‌کند.

  • موهای در حال رشد را کاهش می‌دهد

موهای در حال رشد زیر بغل ممکن است آزاردهنده باشند و احساس ناخوشایندی را ایجاد کند. این اتفاقی زمانی روی می‌دهد که موها مجعدتر زیر پوست حبس می‌شوند و باعث التهاب و برجستگی هایی می‌شود که حتی ممکن است دردناک نیز باشند. وقتی اصلاح یا وکس انجام می‌دهید، زیر بغل به راحتی می‌تواند عفونت کند. لیزر رفع موهای زیر بغل می‌تواند با تخریب و حذف سلول های مو به وسیله هدف قرار دادن با دقت این ناحیه، از بروز این مشکلات جلوگیری کند.

  • جلوگیری از جوش و بریدگی با تیغ 

اصلاح و وکس کردن هر دو روش های رفع مو می‌باشند که درواقع می‌توانند آسیب هایی به پوست، مخصوصاً پوست زیر بغل، وارد کنند که این امر به خاطر این است که وقتی وکس یا اصلاح انجام می‌شود، لایه های سطحی پوست نیز همراه فولیکول های مو حذف می‌شوند و این باعث ایجاد آسیب به لایه های پوست و ایجاد آزردگی در پوست می‌شود. با لیزر رفع موهای زائد، به طور خاص فولیکول های مو در پوست هدف قرار می‌گیرند و بدون آسیب به پوست، تخریب می‌شوند که منجر به نرمی و سرزنده شدن پوست بدون مو می‌شود.

  • دیگر نیازی به اصلاح روزانه نیست 

اگر به اصلاح موهای زیر بغل به صورت روزانه یا چند روز در هفته نیاز دارید، نه تنها این امر وقت شما را هدر می‌دهد، بلکه احتمال اینکه گاه و بیگاه به شنا یا باشگاه بروید را کمتر می‌کند. با لیزر رفع موهای زائد، برای هر پیشامدی، در هرزمانی، آماده هستید و هیچگاه نیاز به اصلاح دوباره زیر بغل خود ندارید.

  • نتایج دائمی 

بهترین مورد، وقتی از لیزر رفع موهای زائد برای زیر بغل استفاده می‌کنید، می‌توانید به نتایج دائمی برای رفع موهای زائد دست یابید. این بدین دلیل است که لیزر رفع موهای زائد از نور با پالس شدید (IPL) برای هدف گرفتن سلول ها و فولیکول های مو در پوست استفاده می‌کند. در ناحیه هدف، منبع قوی نور فولیکول مو را تخریب می‌کند و این عمل باعث اختلال در چرخه رشد مو می‌شود و وقتی این روش برای یک دوره چندین جلسه ای تکرار شود، موها هرگز دوباره رشد نمی‌کنند و همچنین در طولانی مدت نیز، می‌توانید در هزینه هایی که برای تکرار روش هایی مانند وکس یا اصلاح می‌شد، صرفه جویی کنید و همچنین نیازی ندارید دوباره نگران موهای زائد زیر بغل خود باشید.

  • کاهش بوی بدن 

ادعا نمی‌کنیم که اگر لیزر رفع موهای زائد زیر بغل را انجام بدهید، برای همیشه می‌توانید از دئودورانت استفاده نکنید؛ اما این حقیقت صحیح است که رفع موهای زائد زیر بغل، منبع بو را به مقدار زیادی کاهش می‌دهد و حتی کمک می‌کند تا صابون راحتتر از طریق پوست این ناحیه جذب بشود. از نظر زیست شناسی، موهای زیر بغل به حفاظت از پوست حساس این ناحیه کمک می‌کنند؛ اما این روزها، درکل این نوع محافظت غیرضروری است. موهای زیر بغل بوی بدن را در خود حبس می‌کنند و ممکن است بوی بدن شما را بیشتر کنند. مخصوصاً در فضایی شلوغ یا هوای گرم، بو می‌تواند ماندگاری بیشتری داشته باشد. رفع موهای زائد این ناحیه به شدت می‌تواند مقدار بوی بدنی را که توسط موها حبس می‌شدند، کاهش دهد.

پیلینگ

 پیلینگ روشی است که می‌تواند لایه خارجی سطح پوست را از بین ببرد. ابتدا یک ماده شیمیایی روی سطح پوست قرار می‌گیرد که بعد از گذشت مدت زمان کوتاهی کمی خشک شده و با آب شسته می‌شود. بعد از پیلینگ پوست صورت نفس می‌کشد و کلاژن سازی را آغاز می‌کند. از این روش قبل از پاکسازی پوست صورت استفاده می‌کنند، تا سرم‌ها و ماسک‌های تقویتی بهتر وارد پوست صورت شوند.

جهت مشاوره و اطلاع دقیق از روش های رفع تیرگی و مو های زاِئد از طریق منو – تماس با ما اقدام کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا