جوانسازیرفع سیاهی دور چشممزوتراپی

با فواید مزوتراپی زیر چشم آشنا شوید ؟

مزوتراپی زیر چشم یک روش غیر جراحی است که شامل درمان‌ های تزریقی به قسمت‌ های مختلف بدن از جمله دور چشم به منظور بهبود وضعیت یا نواحی مشکل ‌دار است.

آیا میدانستید مزوتراپی یک درمان مؤثر برای زیر چشم است؟ یکی دیگر از شایع ‌ترین نواحی نگران کننده برای بسیاری از بیماران، پوست زیر چشم است که بسیار ظریف است، زیرا این قسمت از هر جای دیگری در بدن نازک تر است. بنابراین، اگر پوست اطراف چشم از آسیب‌ های خورشید و سایر عوامل خارجی محافظت نشود، خطوط، چین و چروک و افتادگی خیلی زودتر و به وفور ظاهر می‌شوند. از دست دادن خاصیت ارتجاعی پوست می‌تواند باعث شود که ناحیه زیر چشم گود به نظر برسد. مزوتراپی زیر چشم یک درمان موثر برای کبودی زیر چشم است.

درمان مزوتراپی زیر چشم

چشم ‌ها دریچه‌ای به سوی روح انسان و اولین خصیصه‌ای هستند که مورد توجه قرار می‌گیرند. با این حال، زیر چشم یکی از اولین مناطق صورت است که تغییرات مرتبط با افزایش سن را نشان می دهد. درمان آن می تواند ظاهری شاداب و سرحال به شما بدهد. تغییرات مربوط به نیروی جاذبه بارزتر می‌شود و علائم پیری صورت ایجاد گودی زیر چشم، پنجه کلاغی، پوست اضافی اطراف چشم، افتادگی و افتادگی ابرو‌ها و حلقه‌های تیره است.

مزوتراپی زیر چشم و پوست

مزوتراپی یک روش غیر جراحی است که شامل درمان‌ های تزریقی به قسمت‌ های مختلف بدن به منظور بهبود وضعیت یا نواحی مشکل ‌دار است. پس از درمان پوست سفت تر می‌شود و شاداب‌ تر به نظر می‌رسد. می‌توان از آن با سایر رژیم‌ های ضد پیری استفاده کرد. مزوتراپی اغلب به عنوان جایگزینی برای لیپوساکشن و سایر روش‌ های کاهش چربی و تغییر شکل جراحی مورد توجه قرار می‌گیرد. در مقایسه با چنین درمان‌ هایی، مزوتراپی برای بسیاری از مراجعینی که به دنبال یک روش غیر تهاجمی هستند مناسب است.

در صورت وجود چربی بیش از حد در ناحیه زیر چشم، با تزریق مزوتراپی با کندوتروفین می‌توان این مشکل را بدون جراحی درمان کرد. بیمار هر ۲ هفته یکبار یک سری تزریقات میکرو در کیسه چربی زیر چشم انجام خواهد داد. مواد فعال موجود در محلول مزوتراپی دیواره سلول چربی را حل کرده و گردش خون را در ناحیه تحت درمان بهبود می ‌بخشد. دو تا چهار جلسه به فاصله دو هفته برای تأثیر مطلوب نیاز است. تورم خفیف تا ۲۴ ساعت پس از درمان شایع است.

مزوتراپی دور چشم

با توجه به اینکه در مکان حساس انجام می‌شود، پزشک در این روش باید حساسیت و دقت بالایی داشته باشد.

این تکنیک دور چشم راه خوبی برای از بین بردن چین و چروک و سیاهی دور چشم است، اما باید در نظر داشت که این روش باید در اطراف چشم تکرار شود تا پاسخگو و ثابت باشد.

فواید مزوتراپی برای بدن

‣ پوست افتاده را سفت می‌کند.
‣ باعث کاهش خطوط ریز و چین و چروک می‌شود.
‣ لکه‌های پیری را به حداقل می‌رساند و از بین می‌برد.
‣ باعث از بین رفتن گودی زیر چشم می‌شود.
‣ باعث کاهش سلولیت و آکنه می‌شود.

مزیت روش مزوتراپی زیر چشم

مزایای اصلی مزوتراپی برای گودی و کبودی چشم شامل اثر فوری و اثر طولانی مدت است. علاوه بر این، نتایج پس از اولین جلسه قابل مشاهده و ماندگاری آن از شش ماه تا یک سال است. با مزوتراپی می‌توانید اکثر مشکلات پوستی را برطرف کنید و در نهایت مزوتراپی نیازی به توانبخشی ندارد. این روشی است که اکثر مراجعین ما انجام می‌دهند.

امروزه مزوتراپی زیر چشم یکی از ساده‌ترین، ارزان‌ ترین و مؤثر ترین روش‌ ها برای مبارزه با عیوب پوست است. اولین قدم این است که یک کلینیک قابل اعتماد پیدا کنید. ثانیاً، متخصصی را انتخاب کنید که به طور کامل از تمام جزئیات روش اطلاع داشته باشد.

مزوتراپی زیر چشم یک روش درمانی زیبایی غیر جراحی است.

مزوتراپی برای کیسه ‌های چشم حدود ۳۰ تا ۴۰ دقیقه طول می‌کشد و شامل تزریق مقدار کمی از کوکتل توسط پزشک به ناحیه مورد نظر می‌شود. مقداری تورم وجود دارد و به ندرت ممکن است کبودی در محل تزریق ایجاد شود. با این حال، استفاده از کیسه یخ و مصرف مسکن‌ های خفیف مانند پاراستامول ممکن است کمک‌کننده باشد.

بهترین کوکتل مزوتراپی دور چشم

همانگونه که اشاره شد، ترکیبات کوکتل مزوتراپی دور چشم بر اساس نیازها و مشکلات هر فرد انتخاب میشوند و بهترین کوکتل مزوتراپی دور چشم را میتوان با مشورت با پزشک متخصص انتخاب کرد. با این حال، محصولات تجاری مختلفی وجود دارند که بعنوان کوکتل مزوتراپی بصورت تجاری ارائه شده اند و میتوانند نیازهای افراد را برطرف کنند.

از جمله بهترین کوکتل مزوتراپی دور چشم میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کوکتل مزوتراپی دور چشم بایواسکین (Bioskin) که ساخت کشور ایتالیا بوده و میتواند برای رفع چربی زیر چشم و برطرف کردن پف اطراف چشم به کار رود.
  • کوکتل مزوتراپی دور چشم مزولایک (Mesolike) که ساخت کشور اسپانیا بوده و میتواند جهت از بین بردن تیرگی و پف زیر چشم استفاده شود.
  • کوکتل مزوتراپی دور چشم رِویتاکر (Revitacare) که ساخت کشور فرانسه بوده و انواعی از کوکتل های مزوتراپی برای مشکلات مختلف پوست را ارائه میدهد.
  • کوکتل مزوتراپی دور چشم بی سی ان (BCN) که ساخت کشور اسپانیا بوده و محصولات متنوعی برای زیبایی و جوانسازی دور چشم ارائه میکند.
  • کوکتل مزوتراپی دور چشم فیوژن مزو (fusionmeso) یا فیوژن که محصولی اسپانیایی بوده و تاثیرات بسیار مناسبی از خود نشان میدهد.

در نهایت باید به این نکته توجه داشت که انتخاب بهترین کوکتل مزوتراپی دور چشم با مشورت با پزشک و بر اساس نیازهای هر فرد میتواند بیشترین تاثیر را در پی داشته باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا